T O P I C R E V I E W |
Little Lene |
Posted - 24 Jan 2004 : 20:44:53 Hei jeg har en Lene Marlin side www.lenem-fansite.cjb.net og jeg lurte på om du kunne ta en titt innom den og si hva du syns osv
Klemmer; Little Lene
________________________ www.lenem-fansite.cjb.net <-- my lene site!!
|
6 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
Little Lene |
Posted - 12 Feb 2004 : 16:21:24 quote: Originally posted by Ayna
En flott side Little Lene - den fortjener masse ros. Stå på!
Klem Ayna Lene Fan
Lene is great!
takk!!!!!
_________________________________________ www.lenem-fansite.cjb.net <-- my lene site!!
Lene. You are the FORGIVABLE SINGER! |
Ayna |
Posted - 12 Feb 2004 : 00:16:28 En flott side Little Lene - den fortjener masse ros. Stå på!
Klem Ayna Lene Fan
Lene is great! |
Little Lene |
Posted - 06 Feb 2004 : 18:34:09 quote: Originally posted by fantaman
For ei fin nettside Little Lene! Jeg likte særlig delene om Lenes hårfasonger og klær, det er veldig originalt... og kanskje litt kontroversielt! Lykke til med websida!
Guy
Lene Marlin Fanbase http://groups.yahoo.com/group/lenemarlinfanbase
Tusen, tusen takk
_________________________________________ www.lenem-fansite.cjb.net <-- my lene site!!
Lene. You are the FORGIVABLE SINGER! |
fantaman |
Posted - 25 Jan 2004 : 22:05:16 For ei fin nettside Little Lene! Jeg likte særlig delene om Lenes hårfasonger og klær, det er veldig originalt... og kanskje litt kontroversielt! Lykke til med websida!
Guy
Lene Marlin Fanbase http://groups.yahoo.com/group/lenemarlinfanbase |
Little Lene |
Posted - 25 Jan 2004 : 08:24:22 quote: Originally posted by Tef Johs
Har sett den, den er ganske sjarmerende, faktisk :)
----------------------------- tefjohs@lene-marlin.no staff member, www.lene-marlin.no
ååh! takk! koslig om du ble medlem
________________________ www.lenem-fansite.cjb.net <-- my lene site!!
|
Tef Johs |
Posted - 24 Jan 2004 : 22:13:40 Har sett den, den er ganske sjarmerende, faktisk :)
----------------------------- tefjohs@lene-marlin.no staff member, www.lene-marlin.no |